Onze Diensten

ZZP - € 50-75/mnd

Bij de ZZP module gaan we uit van een kleine administratie. Wij verwerken de in- en verkoopfacturen, de bankmutaties, doen de BTW aangifte en tot slot de IB aangifte. Het enige wat jij hoeft te doen is de facturen te versturen naar een voor jou persoonlijk gegenereerd e-mailadres.   

Ben jij een ZZP-er met een ‘kleine’ administratie? Dan is deze module ideaal voor jou. 

Boekhoudpakketten ZZP administratie kantoor Zwolle ZZP'er
Boekhoudpakketten MKB ZZP administratiekantoor Zwolle

MKB/ZZP - € 75-125/mnd

Deze MKB/ZZP module gaat uit van de kleinere MKB’s en de iets grotere ZZP’er. 

Wij verwerken hier in- en verkoopfacturen en bankmutaties. Vervolgens doen we periodiek de BTW aangiftes en jaarlijkse verzorgen wij de IB of VPB aangifte. 

Flexibel - vanaf € 125/mnd

Veel situaties zijn niet in een vast universeel abonnement te vatten. Dat maakt het niet gelijk complex. Wij maken graag vooraf een vaste prijsafspraak, zodat je weet waar je aan toe bent.

Graag inventariseren wij je situatie zodat wij je een geschikte prijsopgave kunnen doen. 

Welke aanvullende diensten kan je van ons verwachten:

Boekhoudpakketten ZZP MKB financiële administratie

Interim - Freelance boekhouder

Aangifte inkomstenbelasting particulier

Ben je particulier, maar zou je graag de aangifte inkomstenbelasting willen uitbesteden? Klik op de knop hieronder voor meer informatie.

is een jaarrekening verplicht voor zzpers

 

Wij vinden klanttevredenheid het belangrijkste van onze bedrijfsvoering

“Daar kun je ons altijd op aanspreken!”

Meest gestelde vragen

De belangrijkste taak voor jou is het aanleveren van de gegevens. Daarbij gaat het met name om de in- en verkoopfacturen. De verwerking van de facturen en de aangiftes nemen wij geheel over. Wij hebben de visie dat we hierdoor efficiënt kunnen werken en veel werk bij jou uit handen kunnen nemen.

Naast het basispakket bestaat er ook een uitgebreider pakket waarin je zelf toegang krijgt tot de administratie. Je kunt dan zelf verkoopfacturen maken en versturen naar de klant. Je hebt dan ook inzicht in de dashboards van onder ander de inkomsten en uitgaven. De verdere boekhouding ligt dan wel bij ons.

Wat moet ik zelf doen?

De belangrijkste taak voor jou is het aanleveren van de gegevens. Daarbij gaat het met name om de in- en verkoopfacturen. De verwerking van de facturen en de aangiftes nemen wij geheel over. Wij hebben de visie dat we hierdoor efficiënt kunnen werken en veel werk bij jou uit handen kunnen nemen.

Wij gebruiken het SB+ pakket van Afas voor uw boekhouding. Onze jarenlange ervaring met AFAS zorgt dat dit pakket naadloos aansluit bij de dienstverlening die wij jou willen bieden. 

Ja, wij werken met een gentleman agreement. Dit houdt in dat wij niet voor elke vraag of voor extra werkzaamheden direct een factuur versturen. Je mag een uitgebreide service van ons verwachten. Pas als het echt structureel meerwerk wordt gaan we in gesprek om een beter passend aanbod te doen. Wil je dus een keer een tussentijds overzicht, of opgave voor een verzekeraar, dan kan dat. Een tevreden klant maakt dat wij plezier hebben in ons werk.  

Welk boekhoudpakket gebruiken jullie?

Wij gebruiken het SB+ pakket van Afas voor uw boekhouding. Onze jarenlange ervaring met AFAS zorgt dat dit pakket naadloos aansluit bij de dienstverlening die wij jou willen bieden. 

Kan ik ook zelf de boekhouding doen?

Naast het basispakket bestaat er ook een uitgebreider pakket waarin je zelf toegang krijgt tot de administratie. Je kunt dan zelf verkoopfacturen maken en versturen naar de klant. Je hebt dan ook inzicht in de dashboards van onder ander de inkomsten en uitgaven. De verdere boekhouding ligt dan wel bij ons.

Binnen ons businessmodel past het minder goed als wij geen controle hebben op de boekhouding en wij alleen de eindcontrole doen of de aangiftes. Uiteraard kunnen we op klantniveau altijd bekijken wat de mogelijkheden zijn. Maar zoek je enkel iemand die bijvoorbeeld de VPB aangiftes doet, dan zal het altijd maatwerk zijn. 

Is het tarief ook echt inclusief

Ja, wij werken met een gentleman agreement. Dit houdt in dat wij niet voor elke vraag of voor extra werkzaamheden direct een factuur versturen. Je mag een uitgebreide service van ons verwachten. Pas als het echt structureel meerwerk wordt gaan we in gesprek om een beter passend aanbod te doen. Wil je dus een keer een tussentijds overzicht, of opgave voor een verzekeraar, dan kan dat. Een tevreden klant maakt dat wij plezier hebben in ons werk.