Jij doet de verkopenwij organiseren je geld.

Het runnen van een winkel of webshop kost jouw al een hoop tijd. Van de verkopen tot het voorraadbeheer. Je financiële administratie schiet er dan wel eens bij in en de btw-aangifte komt altijd te vroeg. 

Laat ons je helpen: Door je administratie uit te besteden krijg je meer inzicht in je geldstromen en heb je een up-to-date inzicht in je omzet en verlies/winst. Op basis daarvan kan je inkopen organiseren en kom je niet voor verrassingen te staan. 
Hierdoor houd je ook tijd over die je weer in je eigen onderneming kunt investeren. Win-win. 

Wat wij doen:

✅Verwerking van inkoop- en verkoopfacturen
✅Aangifte omzetbelasting
✅Aangifte inkomstenbelasting
✅Het opmaken van loonstroken

Geïnteresseerd? Vraag een vrijblijvende offerte aan!

Administratiekantoor-detailhandel-retail-webshop-zwolle-zzp

Juridische hulp

Wij kunnen je ook helpen bij het maken of controleren van contracten, bijvoorbeeld bij het opzetten van een maatschap of het inhuren van een zzp'er (wet DBA) of het in dienst nemen van personeel. 

Kennismaken

Wil je kennismaken met ons administratiekantoor? Bel ons: 088 1166 555 of stuur een mail naar info@administratiekantoorblueocean.nl. We nemen zo snel mogelijk contact op!

Dirk den Ouden administratiekantoor Blue Ocean - 400

Dirk den Ouden

Boekhouder

Persoonlijk aanspreekpunt voor jouw boekhouding.

Contactformulier

Naam
Wie wij zijn

Sinds begin 2023 vind je Administratiekantoor Blue Ocean in Zwolle. Op dit moment werken we in een klein team, waardoor de lijntjes kort zijn. Hierdoor kennen wij jouw administratie door en door en zullen we deze up-to-date houden.  

Of je nu als zzp’er aan de slag bent of personeel in dienst heb, wij helpen je graag verder.